Netwerkbijeenkomst op 7 november 2024

24 september 2024

De Belastingdienst, Dienst Toeslagen en Bibliotheeknetwerk Flevoland organiseren op 7 november van 12:00 tot 17:00 een netwerkbijeenkomst in de Nieuwe Bibliotheek in Almere.  Deze bijeenkomst is voor dienstverlenende organisaties in de regio Flevoland die mensen helpen met belastingen, toeslagen en andere geldgerelateerde zaken.

Maar de bijeenkomst kan natuurlijk ook interessant zijn voor medewerkers van de bibliotheken die te maken krijgen met soortgelijke vragen die worden gesteld bij het IDO of een taalhuis. Tijdens de bijeenkomst kun je kennismaken, netwerken en ervaringen met elkaar delen om op deze manier de samenwerking in Flevoland te versterken.

Daarnaast kun je ook een aantal inspirerende workshops volgen. Het workshopoverzicht is te vinden op het inschrijfformulier. Deelname aan deze bijeenkomst is gratis. Interesse? Schrijf je dan hier in.