Onze collega Fatima in Bibliotheekblad!

24 september 2024

Wist je dat onze collega Fatima Essabani in het Bibliotheekblad staat met een prachtig interview?

Ze heeft succesvol gepleit voor meer aandacht in het Bibliotheekblad voor de zichtbaarheid van culturele en maatschappelijke programmering. Het blad stemde in en wilde haar bovendien graag interviewen over haar werkervaring in de bibliotheekbranche.

In het interview benadrukt Fatima het belang van voortdurend in beweging blijven en altijd blijven leren. Bibliotheken spelen hierin een cruciale rol door een breed scala aan activiteiten en een plek te bieden voor mensen die op zoek zijn naar ontwikkeling, ontspanning of verdieping.

Omdat er zoveel gebeurt binnen de bibliotheken, ook in Flevoland, stelde Fatima voor om deze initiatieven meer onder de aandacht te brengen. Namens de samenwerkende POI’s, die veel mooie programma’s door het hele land zien, heeft ze dit idee voorgesteld. Menno Goosen, hoofdredacteur van het Bibliotheekblad was enthousiast en samen gaan ze de komende periode op zoek naar inspirerende voorbeelden van culturele en maatschappelijke programmering. We kunnen alvast verklappen dat de komende edities gevuld zullen zijn met diverse en inspirerende verhalen!